«Забігаючи вперед, таким продуктом компанії стануть наші перші розумні окуляри від Ray-Ban в партнерстві з EssilorLuxottica», - проанонсував вихід девайса Цукерберг.

Про функціонал окулярів практично нічого не відомо. Компанія раніше підтверджувала, що у них не буде вбудованого дисплея. При цьому глава Facebook назвав їх частиною «шляху ... до повноцінних очками доповненої реальності».

Ентузіазм компанії з приводу створення нових гаджетів доповненої реальності частково обумовлений залежністю соцмережі від смартфонів, які випускають інші виробники. Зокрема, Facebook протягом багатьох років веде війну проти монополії Apple на контроль за одними даними власників iPhone. Якщо Facebook стане піонером і займе нішу з AR-пристроями, тоді компанія зможе самостійно встановлювати правила в цій сфері.

Facebook вже є лідером в області віртуальної реальності. У 2014 році компанія купила Oculus за $ 2 млрд, що стало сигналом для інших технологічних компаній до початку інвестування в ці технології. Згідно SuperData, в грудні минулого року кількість проданих гарнітур Oculus останньої версії досягло одного мільйона, вартість - $ 300.

Facebook також працює над «Project Aria» - комп'ютерними окулярами, які не мають розширених дисплеїв AR, однак здатні записувати відео, аудіо, відстежувати рух очей користувача і отримувати доступ до даних про його місце знаходження.

"ОПТИКА ПЛЮС" ™
 
Продаж сонцезахисних окулярів, оправ, лінз, аксесуарів в Україні
 
  google  optikaplus@ukr.net
Розробка сайту - студія «Webhit»